Suggesties en klachten

Suggesties

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per e-mail: [email protected].
KaasFondueShop.nl verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Klachten
Bij KaasFondueShop.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 2 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice. Dit kan uitsluitend schriftelijk:
KaasFondueShop.nl
t.a.v. Manager Klantenservice
Nobelstraat 10
3846 CG Harderwijk
Nederland 

Ook dan krijgt u binnen 2 werkdagen uitsluitsel over uw klacht. Mocht ook deze reactie niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kun u uw klacht voorleggen aan het Webshop Keurmerk waarbij GoudseKaasShop.nl is aangesloten.