Veelgestelde vragen

Verzending

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren!

Als wij onbedoeld u een verkeerde bestelling hebben opgestuurd, kunt u deze uiteraard kosteloos retourneren. Meer informatie over retourneren vindt u hier.

Ik heb mijn product beschadigd of defect ontvangen!

Wij verpakken en verzenden onze bestellingen zo zorgvuldig mogelijk, maar af en toe kan er toch misschien iets mis gaan. Dat lossen we dan graag zo snel en correct mogelijk voor u op. 
Meer informatie over retourneren vindt u hier.

Is mijn bestelling verzekerd?

Al onze pakketten zijn verzekerd. Als er bij PostNL of bij DHL een pakket zoek raakt dan wordt er een onderzoek gestart bij PostNL of DHL. Als er uit het onderzoek blijkt dat het pakket zoekgeraakt is, heeft u recht op een terugbetaling van PostNL of DHL. Bij uitsluitend vertraging bij de PostNL of DHL heeft u geen recht op terugbetaling.

Waar is mijn bestelling?

Onze pakketten worden verstuurd via PostNL en DHL. Zodra het pakket verzonden is, ontvangt u van ons een automatische email met de barcode van uw pakket en de link naar de track&trace site van PostNL of DHL.

Is er een melding dat er geen zendingen gevonden zijn met uw barcode? Waarschijnlijk is uw verzending gewoon onderweg. 
PostNL en DHL zijn afhankelijk van het scannen van hun pakketten. Dit kan per land verschillen.

Wanneer gaat de verzendtijd in?

De verzendtijd, zoals op de factuur beschreven, gaat in op het moment dat het pakket wordt overhandigd aan PostNL of aan DHL. De genoemde verzendtijden zijn indicaties, geen garanties. 
Het duurt gemiddeld 1-2 werkdagen voordat uw bestelling overhandigd wordt aan PostNL of aan DHL.

Wat is dat witte zakje in de verpakking?

Om onze producten (kaas) op een juiste temperatuur te versturen. Maken wij gebruik van GelPacks. Deze GelPacks zorgen ervoor dat de kaas tijdens het verzenden heerlijk koel blijft. In de meeste gevallen zal de GelPack al zacht zijn als het pakket bij uw arriveerd. De GelPack kunt u ook hergebruiken, bijvoorbeeld als koelelement.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?

Onze pakketen worden verstuurt met PostNL of DHL. De genoemde verzendtijden zijn indicaties en geen garanties. Wanneer de bestelling niet binnen de opgegeven levertijd heeft ontvangen, kunt u het beste nog twee tot drie dagen wachten. Als er na deze periode nog niks heeft ontvangen. Neemt u dan contact op met de klantenservice. Wij zullen dan een onderzoek laten starten bij PostNL of DHL. 
Het kan zo zijn dat er onverwachte vetragingen zijn bij de post. Hier hebben wij geen invloed op. Als blijkt uit onderzoek bij PostNL of DHL dat het pakket zoekt is dan heeft u recht op een volledige terugbetaling. Voor de vertraging bij PostNL of DHL heeft u geen recht op een terugbetaling.

Bestellen en betalen

Bestelling annuleren?

Als u een bestelling wilt annuleren dient u dit binnen 24 uur te doen per e-mail of telefonisch.

Betaalkosten of transactiekosten

Alle klanten kunnen gratis met elke betaalmethode betalen.
Echter betalen onder rembours binnen Nederland zijn helaas wel kosten aan verbonden. (€ 14,00)

Hoe kan ik bestellen?

We hebben het winkelen in onze online shop voor u zo makkelijk mogelijk gemaakt. 

Op de home pagina maakt u in de navigatiebalk een keuze uit webshop of op de voorpagina uit het assortiment door er op te klikken. 

Vervolgens verschijnen onder deze balk automatisch de artikelgroepen. U kunt weer een keuze maken uit één van deze groepen door er op te klikken. 

Daarna verschijnen alle artikelen van deze geselecteerde groep.

Wenst u het artikel te bestellen, klikt u op de gewicht, het aantal en daarna op “Bestel”. Het artikel wordt automatisch in uw winkelwagen geplaatst. 

U kunt meerdere artikelen bestellen door bijvoorbeeld terug te gaan naar een andere hoofdgroep en artikelgroep. 

Indien u klaar bent met uw bestelling kunt u door op de winkelwagen te klikken uw bestelling in beeld krijgen. 
U kunt in de winkelwagen altijd nog artikelen wijzigen of verwijderen. Zodra uw bestelling compleet is klikt u op “bestelling afronden”. 

Op de betaalpagina vult u uw adres gegevens in selecteerd de verzendmethode en kiest u betaalmethode. Daarna controleert u de bestelling, vinkt u de algemen voorwaarden aan. Om de bestelling te plaatsen klikt u op Plaats bestelling. Daarna rond uw betaling af.

Als laatste stap ontvangt u altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Is er een minimum bestelbedrag?

Ja, wij hanteren een minimum bestelbedrag van 15,00 EUR (excl. verzendkosten en kortingen).

Kan ik een iDEAL betaling terugdraaien?

Een betaling met iDEAL is na de uitvoering net als een betaling via Internetbankieren onherroepelijk en kan niet meer worden teruggedraaid.

Algemeen

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

U kunt contact opnemen met de klantenservice doormiddel van:

E-mail:      servicedesk@kaasfondueshop.nl
Telefoon: (+31) 0341 - 427 502 
Fax:          (+31) 0341 - 428 292

Mail ons

Contactgegevens

* Verplichte velden